perfectlies

- my life, your entertainment

these tears are going nowhere, baby

Kategori: Allmänt

Ge mig tre positiva saker att tänka på.

För just nu står det mesta stilla i mitt huvud. Jag är så sjukt trött, men orkar inte slänga ut hundarna ur rummet och lägga mig i sängen. Har ingen ork just nu och det är bara en enda tanke som snurrar runt i mitt huvud hela tiden. Jag oroar mig, skrämmer upp mig själv.

Depp-spellistan spelas på spotify och jag har verkligen ingen ork till något. Jag vet att allting kommer kännas bättre om jag får sova ett tag. Men jag orkar inte. Jag vill ha någon här att sitta och prata med just nu. Allt är tyst förutom musiken som spelas. Jag hatar det.

Jag är helt seg och inte världens mest sociala, och jag tar ut det på alla som försöker prata med mig. Smittar av mig på dom.

Just nu vet jag exakt vad det är som får mig att må såhär, men jag är för feg för att göra något åt det. Vågar inte testa, för jag är livrädd över att jag kanske har rätt. Om jag har det, vet jag inte vad jag gör. Eller jo, det vet jag. Men hur fan jag kommer må det är en helt annan sak. Och jag vet att jag skulle vara helt öppen i den här bloggen, men det här är deep shit, så jag pratar i gåtor. 

Men det som får mig att må såpass dåligt är att inte veta, helt enkelt.
Frågor utan svar har satt mig i plågor.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    mig,jonna och alla andra bra vänner du har!!!<3<3

    2009-10-28 | 02:55:11

Kommentera inlägget här: