perfectlies

- my life, your entertainment

nästan som en tavla över rätt och fel

Kategori: Allmänt

Förstår verkligen inte vad folk ser hos mig.
Finns det ens något positivt under ytan?

Förklara, för jag förstår verkligen inte. Så trött på mig själv just nu.


Vad får er att vilja ha mig som vän?

Kommenterar ingen så vet jag.

 

 

Nej, nu ska jag vara positiv, jag har världens bästa pojkvän som jag inte fattar hur han orkar med mig, jag förtjänar inte dig babe <3 Jag har underbara vänner som jag inte heller förstår vad dom ser hos mig, men jaja, något är det väl. Puss på er iaf :*

Kommentarer

  • Jonny säger:

    Jag älskar dig och du är världens bästa och underbaraste flickvän man kan ha, du är fett rolig:P

    snäll, lite små busig x) och du är vackrast, ibland kan du vara väldigt social x)! men bäst av allt, du är min(:<3 hoppas du vill att det ska vara vi två så länge det går, för jag kommer inte släppa taget om dig, du är för bra för att bara kunna låta gå. kommer kämpa för att få behålla dig vid min sida, vill aldrig vara utan dig, och allt jag vill dig är bara väll försöker vara snäll och omtänksam hoppas jag lyckas med det<3 tack för du kom in i mitt liv<3 först visste jag inte vem du var, men du har tydligen gått i samma skola som mig i typ 3år? rätt skumt att jag inte la märke till en sån fin och snäll tjej som dig då, men bättre sent än aldrig får man väll säga. älskar dig Johanna och hoppas vi kommer få det bra ihop<3<3 " PS. I LOVE YOU " :) <3

    2009-10-06 | 00:47:57
  • johanna säger:

    Aaw! Jag älskar dig med Jonny <3 Du är världens bästa och finaste kille (: Det du säger/skriver hjälper något otroligt mycket och jag är redan idag på bättre humör :* Du är min, och jag släpper dig inte på ett bra tag ;) <33

    2009-10-06 | 15:36:56
  • ~ jb säger:

    du är snäll, rolig, omtänksam <3 låter inte direkt orginellt, i know men så äre <3 (:

    2009-10-06 | 22:46:06

Kommentera inlägget här: