perfectlies

- my life, your entertainment

lämna mig inte ensam, om du ändå kunde förstå någon gång

Kategori: Allmänt

Okej, nu mår jag lite bättre så kan väl försöka förklara vad fan jag mena med allt igår.


Jag är trött på att folk inte litar på mig. Jag är en väldigt ärlig människa och skulle aldrig säga något jag inte menar. Iallafall inte om det skulle kunna såra någon annan. Och ja, kalla mig fånig, men jag tar åt mig när folk inte litar på mig, för jag kämpar verkligen för att visa att jag är äkta. Ingen jävla player som bara leker med folks känslor.

Fick iallafall upp humöret ett tag, men kände inte för att sova för jag hade så mycket överskottsenergi just då. Så jag satt uppe, inte så jävla bra. För jag fick sämre och sämre humör desto tröttare jag blev. Tjaffsade lite med, ja, en person, på msn, han sa en grej som jag reagerade ganska rejält på. (Det jag menade med kommentaren i förra inlägget). Så då pallade jag inte mer, gick och la mig runt tre. Kände tårarna bränna under ögonlocken och ville bara gråta, men ja. Var fortfarande vaken kl fem-halv sex när jag skulle gå upp. Men that's life. Gick upp ändå och har kämpat mig igenom dagen. Trots att jag bara vill lägga mig ner i sängen och sova i timtals.


Kort sammanfattat. Jag mår inte så bra just nu. Men det finns ett fåtal saker som alltid får mig att le. Trots att en del har svårt att inse det.


Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: