perfectlies

- my life, your entertainment

kommer han bli trött på de ständiga problemen med sömn?

Kategori: Allmänt

Igår... Otursdag nr. 1, ahahah!
1. Halkade omkull i leran och fick lera i hela håret
2. Skulle slänga ut hö till hästarna och fick en råtta i handen, levande. Jag skrek och kastade iväg den långt åt helvete och den fräste som en jävla jag-vet-inte-vad. Och ja, dom flesta vet väl hur stora råttor vi har hemma hos mig? Dom minsta är 20 cm långa, utan svans inräknad.
3. Blev trampad på tån av Emmas leasade (stavas det så?) hest.
4. Slog huvudet i en dörr, och fråga mig inte ens hur jag lyckades med det.
5.
Vrickade foten, samtidigt som jag slog huvudet i dörren, ja, igen, i samma dörr.
6. Fick veta en, ja, sak, som fick mig rejält ur balans.
7. Klämde fingrarna under en stor trägrej.
8. Fick en sticka i handflatan av samma trägrej.

Sen kommer jag inte på något mer men jag har säkert missat något, hahaha!


Får hoppas att jag har mer tur idag annars kommer jag väl drunkna i målarfärgen, ramla ut genom fönstret eller kanske ramla ner för trappen eller något!

Nej, nu ska jag börja "jobba", puss på er ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: