perfectlies

- my life, your entertainment

jag vill ha dig, jag är din jag är bara din

Kategori: Allmänt

Ihih, trots det negativa i förra inlägget så är jag lycklig ska ni veta :* Jag är så jävla glad över det mesta just nu (: Men ja, mitt humör är en berg-och-dal bana ;) Men just nu är jag lycklig, ihih :'D














Jonny, jag är glad att jag har dig, så sjukt glad. Du gör mig lycklig (: Jag älskar dig jättemycket, och jag vill aldrig vara utan dig. Du är det bästa som har hänt mig på länge. Du är verkligen underbar. När bomben faller vill jag vara där du är <3 Du är den mest underbara kille som finns, du får mig alltid att le när jag är sur eller ledsen, omedvetet hjälper du mig igenom det mesta. Världens bästa och finaste kille :* Och bäst av allt, du är min ;) <33

Kommentarer

  • Jonny säger:

    älskar dig med, och du är allt jag vill ha, bara så du vet<3<3 jag skulle fan behövt raka mig innan bilden hurru du x)

    2009-10-16 | 00:02:25
  • johanna säger:

    ihih <3<3

    du är lika fin ändå bby (:

    2009-10-16 | 00:47:35

Kommentera inlägget här: