perfectlies

- my life, your entertainment

jag vill aldrig vakna och veta att du inte längre är min

Kategori: Allmänt

Det var meningen att jag skulle plugga idag när jag ändå var hemma.
Har jag pluggat? Nej.
Kan jag det vi har till provet? Nej.
Kommer jag få godkänt? Troligtvis inte.

Så känns det just nu ungefär. Kommer bli panik plugg imorgon bitti. Har aldrig fått IG på ett fysik/teknik prov och jag vill helst inte ändra på det nu om man säger så. I åttan var jag så nära att höja mig i fysiken, och det skulle juh inte skada om jag lyckas med det nu i nian om man säger så. Jag behöver alla extra poäng jag kan få...

Hjälper juh inte mycket att få höra varje dag hemma hur misslyckad man är.


Illamående, huvudvärk, ont i magen, sömnbrist, saknar älskling. Nej, nu ska jag sluta klaga och sova, snart. Måste till skolan imorgon och göra provet. Försöka hitta en liten Jonnabejb och ge henne en kram också, känner att jag behöver det! ;* Sen kommer jag troligtvis sluta direkt när jag är klar med provet eftersom jag inte mår helt hundra, men det beror på. Men ja, jag vet inte, kanske mår bättre imorgon men tvekar på det. Kunde äta frukost idag, plus en macka senare. Men har inte ätit någon mat idag. Mådde så sjukt illa när vi kom hem ifrån grannarna så jag klarade knappt av lukten av maten.. Just nu är jag däremot galet hungrig men ja, that's life. Får vänta till frukost, vilket är om ungefär tre timmar så. Jaja. Nu ser sängen alldeles för lockande ut för att sitta kvar vid datorn.


Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: