perfectlies

- my life, your entertainment

insecurity is a moodkiller, it really is

Kategori: Allmänt

Orkade iallafall hela skoldagen idag trots endast två-tre timmars sömn. Hade knappt några lektioner som tur är. Hade skapligt tur med humöret också :* För när jag inte har sovit ordentligt så är jag antingen extremt rolig och flummig eller råförbannad och lättirriterad och skriker på allt och alla. Haha, men jag var flumm i princip hela dagen i skolan. Sen höll jag på att somna när jag väl var hemma hos Jonny. Menmen. Jag blev iallafall glad över att träffa honom. Sen drog Jonny på träning så jag ringde pappa, sen så gick jag och mötte honom typ. Kaaaallt :o Jag kommer garanterat inte överleva med bara skinnjacka den här vintern om jag fryser så här mycket redan nu! Kommer dock kännas skumt att ha någon annan jacka än min skinnjacka, menmen, hahaha!

Och nu sitter jag här med en stoor kopp te, världens största tjocktröja och fryser så mycket att jag skakar :( Fattar inte, helt sjukt, fryser fan hela tiden :o Inte okej. Humöret är inte på topp, men det är väl som vanligt. Jag är inte lika sur och jävlig som jag har varit dom senaste dagarna dock. Men jag är inte direkt social just nu om man säger så. Jaja. Snackar bara skit nu.
Puuusss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: