perfectlies

- my life, your entertainment

i'm scared to death, to be honest

Kategori: Allmänt

Det där med sömn är ganska överskattat har jag hört. Funderar på att skippa första lektionen och ta sovmorgon imorgon, busigt ohja. Känns ganska lockande att börja 10.15 istället för 8.30... Jaja. Jag borde inte, men vi får väl se om jag ens kommer upp imorgon. Pappa häller väl vatten över mig annars (yy' Men jag menar, första lektionen? Slöjd. Jag sitter ändå alltid i ett fönster och sover? Liksom hahaha, värt att gå på lektionen då ;)

Jaja. Vi får se. Ska fortsätta leta efter ny musik nu sen får vi väl se när jag somnar.



Puuuss.


uppd. Lycka till att jag ska kunna sova efter den kommentaren. Varför gör jag fel hela tiden? Vill fan inte må såhär längre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: