perfectlies

- my life, your entertainment

i wanted you to know that i love the way you laugh

Kategori: Allmänt

Galet trött. Försöker skriva ett värt inlägg men ja, mina ögon faller ihop hela tiden och jag är sjukt seg i huvudet. Men ja, jag måste hålla mig vaken ett tag till iallafall, hahah. Jaja. Har verkligen noll inspiration just nu så känns som att det inte är någon mening att skriva mer nu, men puss på er iaf :*







visste du att...

- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen.
- människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt.
- längden på killars penis är lika lång som deras tumme gånger 3.
- lårbenet är lika hårt som cement.
- tjejens hjärta slår fortare än killens.
-tjejen blinkar 2 gånger oftare än killen.
- vi använder 300 muskler för att hålla balansen när vi står.

- Tjejer har redan läst klart
- Killar tittar fortfarande på sin tumme

humor :D<3

Kommentarer

  • Jonny säger:

    jag kollade inte på min tumme :) för jag vet att den är längre än de;P x)

    2009-10-27 | 16:26:42
  • johanna säger:

    haha ;)

    2009-10-27 | 18:17:04

Kommentera inlägget här: