perfectlies

- my life, your entertainment

i never knew that i could be in love like this

Kategori: Allmänt

Dra en fet ignore på förra inlägget. Tillfälligt sinnesfel. Jag är lycklig, och jag vet att jag gör Jonny lycklig (: Inga fel, ingenting. Jag är så jävla glad att jag har honom, för bra för att vara sant! Det sättet han får mig att känna är obeskrivligt, ja jag vet inte. Dom små grejerna han säger och gör får mig verkligen att skina upp som en sol. Helt, ja, otroligt. Jag älskar verkligen varenda sekund jag är med honom, och vill bara vara nära honom hela tiden. Spelar ingen roll om jag är glad eller ledsen, det är honom jag vill ha vid min sida. Han är den enda killen i mitt liv just nu. Jag säger inte att jag inte bryr mig om mina killkompisar, för det gör jag. Men att jämföra dom med Jonny, det går bara inte. Jag älskar dig <3

En annan person som är helt otrolig och alltid kan få mig att le är, ja ni gissade rätt, Jonnabejb <3 Fyfan vad jag älskar bruden, helt otroligt bra kompis. Lyckas verkligen alltid få mig att tänka positivt när jag är nere utav någon anledning. Du är bäst Jonna! <3 Jonna<3Johanna, alltid :*

Jaja. Ska inte hålla på och favorisera folk nu, ni alla betyder galet mycket för mig :* Men Jonny och Jonna, ja, dom är fan speciella <3


Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: