perfectlies

- my life, your entertainment

how could this be done by such a smiling sweetheart?

Kategori: Allmänt

Kul att förkylningen förvärras hela tiden.
Imorse hade jag bara lite ont i halsen och hostade.
Senare på dagen tappade jag rösten lite då och då och hostade.
Nu har jag sjukt ont, tappar rösten då och då, slår lock för luftrören emellanåt så att jag inte kan andas under korta perioder. Det enda som hjälper är att hälla i mig vatten. Då öppnar liksom allting upp igen så att jag kan andas. Somnade i typ tio minuter förut och vaknade av att jag inte kunde andas, var likblek i ansiktet och nästan lite blå/lila om läpparna när jag väl kunde andas igen. Börjar bli skapligt obehagligt nu..

Jaja, jag ska gå och dricka te, igen. Sen gå och sova och hoppas på att jag inte får ytterligare andningsuppehåll.
Men jag lär finnas på mobilen några timmar till om det är någon som vill något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: