perfectlies

- my life, your entertainment

conversation's over, communication's dead

Kategori: Allmänt

Bra humör hela kvällen igår och idag, sjukt. Tror inte att det finns någon förutom Jonny som kan få mig att le genom att bara titta på mig. Bara genom att ta min hand eller dra sin hand genom mitt hår. Helt sjukt, och jag älskar varenda sekund. Jag ler bara jag ser honom eller hör hans röst. Och tanken på att han är min får mig alltid att kämpa vidare när jag är nere. Att det är mig han vill ha, bara mig. Känns helt sjukt och overkligt, som att jag lever i en dröm jag aldrig vill vakna upp ur. Han, den mest underbara kille jag någonsin har träffat, är min. Helt galet.
He's the one and only.


Jag vill att någon ska vilja ha mig lika mycket som åttaåringen vill ha det nya tv-spelet på julafton.
Jag vill göra någon lika glad som leksaken inuti kinderäggen gör.
Jag vill få någon att le lika mycket som bebisar får folk att le, bara genom att finnas till.
Jag vill att någon ska tänka lika mycket på mig som tonårspojken tänker på sex.
Jag vill att någon ska titta lika kärleksfullt på mig som när amerikanare tittar på bacon.

Jag vill ha känna lätta fingertoppar som rör vid hela mig, jag vill ha trygghet, jag vill snacka hela natten lång, jag vill somna till ljud av hjärtslag & andetag, jag vill ligga så nära att jag inte kan röra mig en millimeter, jag vill ligga på en gräsmatta och titta på stjärnor, jag vill vara älskad, jag vill vara någons everything, jag vill ha fairytales & såpbubblor, jag vill ha någon som pratar samma språk och samma tystnad, jag vill ha tvåsamhet som inte tar sönder, jag vill ha mjuka kyssar på morgonen, jag vill ha någon som tycker att jag är vacker, jag vill ha en själsfrände, jag vill ha någon att komma hem till, jag vill ha någon att leva för, jag vill ha någon som får mig att vilja kämpa tills all ork tar slut, jag vill ha min prins på den vita hästen, jag vill ha någon att springa ett maraton för, jag vill ha någon som kan plocka ner stjärnor till mig, någon som kan ge mig hela världen och lite till, jag vill för en gångs skull ha något som inte gör ont. Jag vill inte ha smärta. Jag vill leva i en liten bubbla fylld med rosa fluffiga moln, harmonisk plingplongmusik, glitter & my little ponys som skiter regnbågar.


och vet ni? Jag har allt det.

Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: