perfectlies

- my life, your entertainment

good morning sunshine

Kategori: Allmänt

Vid den här tiden brukar jag precis ha kommit in i arboga på morgnarna. Jaha, och varför är det inte så idag då? Jo, för att jag vaknade för lite drygt en halvtimme sen av att pappa kom in och väckte mig occh sa att klockan var över sju. Vanligtvis skulle jag bara vänt mig om och somnat om och skyllt på att jag hade missat bussen/skjutsen av pappa, för bussen åker tio över och pappa åker tjugo över. Så jag sa det argumentet till pappa, men nehejdå. Han skulle minsann inte till jobbet idag för han skulle åka till bilprovningen och besikta en bil. Jaha, bara att gå upp alltså.

Så nu sitter jag här och försöker tvinga i mig frukost samtidigt som jag har så galet ont i magen och är så trött att jag håller på att somna vid bordet. Visst, jag sov längre än vanligt, men jag är fan så trött ändå :o Jaja, nu är klockan tio i åtta så är väl bäst att jag skyndar mig lite, börjar om 40 min, har inte klätt på mig än och har 15 min till skolan. Lär gå bra ;) Annars kommer jag väl för sent idag igen, hahah! :*

Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: