perfectlies

- my life, your entertainment

every morning i wake up and i think of you

Kategori: Allmänt

Sjukanmäld idag, ohyes. Hade ont i magen när jag kom hem igår men det gick över ganska snabbt, eller så tänkte jag bara inte på det för att jag var på så bra humör. Hade ont i magen igen när jag vaknade imorse, hela magen känns svullen atm, hahah! Sen höll jag på att svimma i duschen kändes det som :o Fick sån kramp i magen att jag blev yr och det kändes som att hela duschen snurrade. Väldigt nice, fast nä. Lyckades äta lite frukost trots illamående och ont i magen. Men sen tyckte papps att jag såg hängig ut så han ringde och sjukanmälde mig. Blir att vara hemma och vila och plugga till fysik/teknik provet. Inte kul.

Och nu sitter jag här och funderar på att krypa ner i sängen bredvid älskling igen :* myys! Den jäveln har inte ens gått upp och jag har vart vaken i snart två timmar :o Och jag har överskottsenergi och vill gå ut och gå :( Dagens stora problem. Nej skitsamma.

Mitt humör är åt helvete. Jag är sjukt lycklig, men det är något som inte stämmer. Jag oroar mig extremt mycket, är livrädd för en viss sak, åker antagligen till doktorn nästa vecka. Nu vet ni det. Ingen idé att fråga vad det är om, nej.

Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: