perfectlies

- my life, your entertainment

lost and insecure

Kategori: Allmänt

Jag vaknade upp i morse och ville bara dö. Inte bokstavligen, ville bara inte vakna helt enkelt. Om jag inte fick dö ville jag bara gömma mig i en alldeles för stor tjocktröja och låtsas som att jag inte fanns. Hittade ingen stor tjocktröja, blev irriterad. Kom på att jag inte ens har någon stor tjocktröja kvar längre, blev ännu mer irriterad. Skulle gå och duscha, hittade inte mitt schampo så fick låna mammas, som mitt hår blir helt platt och konstigt av. Sen har det i princip fortsatt så hela dagen. Dåligt humör och sur och jävlig hela tiden. Tar ut det på allt och alla, förlåt. Träffade iallafall Jonny ett tag efter skolan, enda höjdpunkten med dagen i princip. Jag var däremot inte direkt rolig att träffa idag... Förlåt igen bby <3
Jag försöker att inte vara sur, men det går inget vidare. Har svårt att kontrollera mig och tänka i andra banor. Jag måste lugna ner mig innan jag sårar någon annan, igen. Jag är långt ifrån felfri, och det märks extra tydligt just nu.


Har ni någon gång haft så dåligt självförtroende att ni inte ens orkar fixa till er?
För det är exakt så jag har nu, mitt hår är kaos, sminket är kaos, kroppen är kaos, humöret är verkligen kaos och mitt huvud är helt ute och cyklar.
Tangenterna byter plats och värmen i rummet omvandlas till kyla, kaos.
Pengarna tar slut fortare än vad det brukar, något stämmer inte. Vad köper jag egentligen?



Ahru, nu måste jag peppa till lite, fyfan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: