perfectlies

- my life, your entertainment

maybe you want me, maybe i need you

Kategori: Allmänt

Tro det eller ej men jag sitter och kollar på idol, och nu sjunger Calle, åhåhåh! :D amazing as always, myees!

Men usch, bruden som är nu. Fyfan, lär dig svenska? Mm tack :* Hatar sångrösten, utseendet, allt. Stänger av ljudet på tvn nu, synd tjejen.

Annars så är allt annat också helt amazing med mig, psykiskt. Däremot håller jag nog på att bli sjuk, täppt i näsan, ont i halsen och huvudet dunkar som ett jävla as. Men det hindrar mig inte från att åka och shoppa imorgon! Åker med älskling och min mamma iaf. Men har för mig att mamma skulle dra till sin syster ett tag men jag kan ha fel. Ska bearbeta pappa för pengar snart, och jag menar, mamma behöver juh inte veta om jag får från honom för då får jag mer av henne ;) woho, gäller att tänka smart!

Jaja. Nu ska jag koncentrera mig lite mer på tvn och mindre på datorn.


Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: