perfectlies

- my life, your entertainment

no way to way to know how long he will be next to me

Kategori: Allmänt

Jag har haft en bra dag över lag idag. Fick sova ut länge imorse. Sen kom Ewa, Svenne, Teta och Lasse hit, fikade lite sen drog dom hem igen. Och jag fick beröm för mina muffins, haha! Då blev jag glad iaf, eheh. Efter att dom drog så gick jag upp och la mig i soffan och kollade på film, var så sjukt trött och ville vara ifred. Var glad och på bra humör men ville vara ensam ett tag bara. Visst, lättirriterad har jag varit hela dagen, men det beror på att jag är så galet trött hela tiden och äter inte ordentligt just nu. Varför vet jag inte. Inte sugen helt enkelt, blir äcklad av det mesta. Annars har jag mått bra i princip hela dagen. Men ja, just nu mår jag allt annat än bra. Kan väl säga att jag inte mår bra när folk som är nära mig mår dåligt helt enkelt, sen behöver jag inte säga mer om det. Men det går över, jag är bara väldigt opepp på allting atm. Men imorgon får jag träffa bror iallafall <3 Vilket ska bli underbart. Så längesen sist. Synd bara att Henning (min andra bror) är sjuk och inte kommer, för honom saknar jag rejält :(<3 Så galet beroende av dom är jag, haha! Och av Lisa (syster), såklart. Men henne har vi tappat kontakten med på sistone.. Och ja, hon sa inte ens hej till mig sist jag träffade henne. Så henne känns det som att jag/vi har förlorat. Men ja, hoppas att jag har fel och att det bara är tillfälligt. 


Jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Känns som att jag bara skriver massa skit ingen bryr sig om ändå. Tjohej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: