perfectlies

- my life, your entertainment

without you i'm no one, i'm nothing at all

Kategori: Allmänt

Har alla gamla bilder från mammas dator på min externa hårddisk nu. Hahahah, lite kul att kolla igenom hur jag har förändrats faktiskt, även fast det inte är så jättemkt.
Såå.. Här kommer en del bilder på mig från -07 tills nu, enjoy ;)



-07




Det fanns en tid då vi tre gjorde allt tillsammans


observera mitt långa naturligt bruna hår.


På den tiden satt vi i princip ihop, inget kunde skilja oss åt,  helt sjukt.



-08




Jag samlade mod och klippte av mitt långa bruna hår, och klippte mkt kortare.



Fick också för mig att jag skulle ha svart/blondt hår.. Jäävligt onödigt.



Våren/sommaren kom och jag mådde inte direkt bra.



Men även jag var glad ibland ;)



Fick för mig att jag skulle dumpa det svarta och bli blond.
Hade oranget hår men var glad ändå!
(Bilden är även tagen samma dag jag börjada prata med Jonnabejb för första gången ;)<33)





-09




2009 kom, och blonderingen fortsatte ett tag till, men blev aldrig riktigt blond.



En av dom sista bilderna med blondt hår, hahah!



Helt plötsligt hade jag brunt hår igen, hade saknat det enormt! :*
(kommer ihåg att jag klagade på min svullna mage hela den dagen då kortet är taget)


Åkte till frisören med bra humör, kom hem asförbannad.
Hon klippte håret alldelles för kort så jag såg ut som en fet 9-åring.



Var mer uppklädd på skolavslutningen i åttan än någonsin, hahaha
Håret var fucked up, hade ont i fötterna av 12,5 cm klackar,
men jag var fan så glad ändå ;) på bilden ser jag dock bara allmänt borta ut.


Under sommaren -09 har jag en stor lucka, eftersom jag knappt tog några bilder alls på mig själv under sommarlovet.




Skolan började och jag fick en anledning att gå upp på morgonen.
Mitt självförtroende blev såå mkt bättre och jag var glad nästan hela tiden :*


Hösten kom och jag blir bara mer och mer nöjd med mitt utseende.
Trots att jag kan känna mig asful och äcklig ibland.
(en vecka gammal bild btw ;>)





Hahaha, sådär ja ! Nu har ni något att skratta åt iallafall ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: