perfectlies

- my life, your entertainment

i'm only yours, just the way i want it

Kategori: Allmänt

Ny månad nu då, och på något sätt har jag alltid hatat och älskat just Oktober.
Hatar att kylan börjar komma så att jag blir sjuk direkt. Men älskar hur mysigt allting helt plötsligt blir pga kylan, hur man uppskattar en kram från någon man älskar så mycket mer.

September.
Vad har jag hunnit med?

- Dragit mig upp ur skiten som hållt mig nere i ett halvår
- Brytit kontakten med en del folk som inte är bra för mig
- Fått den mest underbara pojkvännen :*
- Vaknat bredvid någon jag älskar
- Kommit närmare nästan alla vänner igen
- Sett otroligt många filmer
- Lyckats städa hela mitt rum, och det var verkligen inte lätt
- Stått och kollat på en sjärnklar himmel med en varm känsla i kroppen
- Fått mycket bättre självförtroende

Allt som allt, en bra månad (:


Aja, och på onsdag fyller min pappa år <3 måste köpa något till honom snart! :o Sen ska vi väl ha någon fest för honom någon helg nu efter. Men just nu vet jag inte när? Stället vi skulle boka var juh upptaget, sjukligt störande, ohyes!

Sen ska jag åka bort över en helg snart :* lovely! Lite skönt att slippa vara på samma ställen hela tiden.
Många dagar med bby hoppas jag på också (:

Så ja, oktober ser ut att bli en jävla bra månad just nu ;)




och bara för att jag har tråkigt så langar jag en helt onödig lista :

är du oskuld? nej
om inte, hur gammal var du när du förlora den? eh, kmr inte ihåg och orkar inte tänka efter, antingen var jag 13 lr så hade jag nyss fyllt 14, tror mest på 13
har du haft oralsex? ja
haft samlag med fler än 10 st? nej
har du gjort något sexuellt med en kille förut? ja 
piercat dig? ja
bitit dig själv i handen? ja 
tagit smärtstillande? ja
brutit ett ben? ja
varit i slagsmål? mja ?
haft mer än 3 ställningar? ja
bitit någon i tån? nej
gjort ett sugmärke på någon? ja
supit tills du däckat? nej
gråtit över en kille? ja
ätit papper? nej?
kysst en 30-åring? nej
haft sex med någon du knappt känner? ja
kört klädpoker? ja
tatuerat dig? nej
hånglat med någon av samma kön? det tror jag inte va!
svikit en vän? ja
röker du? nej
dricker alkohol? det händer
äter antidepressiva tabletter? nej
duschat naken med en av samma kön? ja
varit på soc? nej
bott hos en fosterfamilj? nej 
har du en kontaktperson? nej
varit otrogen? nej
slagit någon du älskar? ja
spytt på någon? nej
gjort en slöjdlärare arg? oh herregud, varje slöjdlektion ;)  han älskar mig ;)
blivit sviken av en vän? ja
vill ha någon du inte kan få? jag har honom jag vill ha
sovit mer än tolv timmar? ja
spenderat timmar i ett badkar? ja
plankat? ja
tappat en sko i havet? ja, och nu börjar den här listan spåra.. 
rånat någon? nej
blåst såpbubblor på en buss? haha, ja :k
sagt fitta till någon och menat det? ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: