perfectlies

- my life, your entertainment

don't take me for granted

Kategori: Allmänt

stress, stress, stress. hahaha!

och eh jo, jag är sjukt stressad, vi håller på och städar det allra sista tills alla kommer. och ja, det allra sista.. Sjukt mycket kvar är det, första gästerna förväntas att komma om ca 2,5 h, om typ en halvtimme hoppar jag in i duschen och sen fixar mig så att jag är klar tills klockan halv två-två, något sånt. Sen kommer det rulla in folk under hela dagen tror jag? Om bror kommer så kommer han inte förrän halv sju-sju typ tror jag. Det är väl senaste som jag vet om iallafall, sen kommer det en massa folk mellan såklart. Har ingen aning om vilka ens, en del grannar skulle komma iallafall. Aja, vi får väl se. Hoppas att bby kommer också <3

Och alla vet att jag har folkfobi och blir sjukt blyg om det är en stor grupp människor va? Härligt.






Dagens låt: Social Distortion - Don't Take Me for Granted

Kommentarer


Kommentera inlägget här: