perfectlies

- my life, your entertainment

det finns bara en, och det är med dig jag blir hel

Kategori: Allmänt

sliten brud som inte har sovit på hela natten :*
och ingen orkar bry sig om hur trött och ofixad jag är på bilden, right?


Och nu vill jag att mitt rum ska vara klart så att jag kan få vara ifred någon gång! :( Visst, det går att vara i rummet. Men hur kul är det att sitta i ett rum där det inte finns några grejer what so ever så därför ekar minsta lilla ljud så att allting låter hundra gånger högre än vanligt och så är det målar plast på hela golvet? Hahaha, inte så kul kan jag juh säga! Så jag sover i tv-rummet nu, och har gjort sen i fredags? It sucks big time. Har fan inget privatliv at all just nu. Mamma sitter här med sin dator hela jävla tiden och jag får snällt sänka volymen på min musik som vanligtvis pumpar ut ur högtalarna och sitta tyst i ett hörn så att jag inte stör henne. Får även stå ut med frågorna "vem pratar du med?", "vad skriver den?" så fort någon skriver till mig på msn så att det plingar. Och säger jag bara "deru" så blir det ett jävla liv kan jag lova. Och nu sitter hon och tjatar om att jag ska byta låt för att hon vill höra "den där låten hon tycker är så bra", så ja. Börjar bli skapligt trött på det.
Får se till att måla listerna i mitt rum så fort som möjligt så att jag kan börja ställa in grejerna igen :o






Jag kan helt ärligt säga att du är det bästa som har hänt mig, och bara tanken på att du är bara min får mig att le. Känns overkligt att det är mig du vill ha, en liten nobody som mig? Trots att jag har mina svackor, så är det alltid tanken på dig som får mig att må bra igen. Du betyder riktigt mycket för mig redan nu, efter så kort tid tillsammans. Det finns bara en, och det är med dig jag blir hel. Jag älskar dig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: