perfectlies

- my life, your entertainment

your arms feel like home

Kategori: Allmänt

Dagen har gått upp och ner, rådepp imorse, flumm under skoldagen, smådepp men ändå glad efter när jag träffade Jonny. Glad över att träffa honom, men osäker pga dåligt humör. Just nu vet jag inte faktiskt. Jag är glad över att ha Jonny här, men vi båda är delvis på dåligt humör så lite jobbigt är det av och till. Jag saknar min Jonna också.

Jaja. Ska vara lite mer social, uppdaterar väl igen om jag kommer på något värt att skriva.



Puss.

Kommentarer

  • JONNA!!!! säger:

    Jag saknar dig med...<33

    krya:((<3 kom imorron !

    2009-11-26 | 16:03:27
  • johanna säger:

    <33



    tacktack <3 ska försöka, men tror inte att jag kmr faktiskt :/ får se hur jag mår på morgonen helt enkelt..

    2009-11-26 | 16:20:22

Kommentera inlägget här: