perfectlies

- my life, your entertainment

do you know you're unlike any other?

Kategori: Allmänt

Det känns fortfarande inte helt bra.
Det är okej nu, men inte mer än så.




Jag ska till skolan imorgon. Kanske inte hela dagen, men jag ska dit. Jag skiter i hur ont jag har i magen och hur illa jag mår, jag måste dit. Missar alldeles för mycket när jag är borta.. Helvete.






I remember every look upon your face,
The way you roll your eyes, the way you taste
You make it hard for breathing
'Cause when I close my eyes and drift away
I think of you and everythings okay


And maybe it's true, that I can't live without you

Kommentarer

  • Jonny säger:

    Jag älskar dig mer än någotning annat älskling<3

    Är det något så snälla säg:( <3<3<3 Johanna, du är mitt allt<3 älskar dig<3<3

    2009-11-19 | 02:03:48

Kommentera inlägget här: