perfectlies

- my life, your entertainment

things may not always make sense to you right now

Kategori: Allmänt

jag är så fruktansvärt jävla irriterad på mig själv.
irritationsobjekt 1: mitt goddamn hår. Jag har minst fem olika nyanser av brunt i mitt hår med en ca 10 cm utväxt av mitt naturliga hår.
irritationsobjekt 2: jag är så fattig att en hemlös skulle ge mig pengar. Nejmen, jag har ca 63 kr på kortet och ca 170 kr i kontanter. För två dagar sen hade jag över 750 kr på kortet och över 300 kr i kontanter. Vart fan tar pengarna vägen? :o
irritationsobjekt 3: att jag inte får bestämma själv över min vikt. Alla vet att jag går på kontroller för min vikt ganska ofta, right? Har vart på sån kontroll igen, hade gått ner två kg sen sist. Jättebra tycker jag, jättedåligt tycker min läkare. Går jag ner ytterligare tre kg så blir det kontroller två gånger i månaden igen. Men, går jag ner ytterligare tre kg så är jag nästan nere i min målvikt. Störande? Ja.
irritationsobjekt 4: har fått typ, tusen nej angående skottland.
irritationsobjekt 5: once again, pengar pengar pengar.
irritationsobjekt 6: alla wankers som addar mig på msn & verkligen tror att jag ska visa brösten m.m. i cam, kommer aldrig hända.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    Naaww:/ älskling då det är mkt bättre när du är med mig eller hur? x)

    2009-11-02 | 16:12:43
  • johanna säger:

    haha, klart det är bättre när jag är med dig älsk ;p

    2009-11-02 | 17:30:25

Kommentera inlägget här: