perfectlies

- my life, your entertainment

looks like you got away from me this time

Kategori: Allmänt

Jag är fast på mammas jobb. Riktigt plågsamt, hahah! Än så länge har jag hunnit sola solarium, kollat igenom allt på facebook  och kollat igenom alla uppdaterade bilddagbocker (och det var riktigt många om man säger så). Hon slutar om fyrtiofem minyter och då ska vi äntligen åka hem. Och inte har jag ätit något än heller så jag är juh inte dåligt hungrig nu om man säger så. Stör mig även på datorn jag sitter vid eftersom den inte har flash player så typ inget på facebook funkar. Galet störande. Hm, jaja. Med musiken i öronen och läsandes bloggar så tycker jag att jag nästan borde kunns få fyrtiofem minuter att gå ganska snabbt? Kan juh försöka! Finns inte mycket mer att säga nu.


Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: