perfectlies

- my life, your entertainment

jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende

Kategori: Allmänt

Lika sjuk idag som igår, inte det minsta bättre. Snarare sämre. Min hals är helt åt helvete så jag kan inte äta, därför får jag ännu mer ont i magen och allt blir bara piss. Det enda som håller mig hyfsat positiv är att jag har bby. Kommer troligtvis inte träffa honom idag, men han finns alltid i mina tankar ändå.

Just nu mår jag verkligen inte bra, huvudet dunkar, halsen svider och det gör ont att svälja. Sitter och darrar för anledningar jag inte förstår mig på. Känns som om hela kroppen säger emot. Jag skakar helt utan anledning, jag förstår inte. I princip allt känns dåligt just nu. Inte exakt allt, men det mesta.

Nä, nu ska jag försöka bli lite positiv, haha. Puss på er iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: