perfectlies

- my life, your entertainment

it's like a chokechain around my neck

Kategori: Allmänt

Jag vet inte varför, men jag är skapligt nere just nu. Kan bero på att min fredagskväll kommer spenderas hemma ensam. Första gången på länge, ohyes. Allting känns bara så, fel. Inget motiverar mig och det finns egentligen knappt någon anledning att stanna kvar här just nu. Känns extremt lockande att vara i nyköping över helgen men det går inte. Bara komma bort ifrån götlunda/arboga ett tag. Kommer juh bort några timmar imorgon då jag åker till eskilstuna. Först öppet hus på NTI Gymnasiet och sen shopping om jag är snäll ;) Behövs! Men vad blir det? Runt sju-åtta timmar jag är borta kanske. Det är juh ingenting. Jaja. Bättre än att sitta hemma kan man juh säga iallafall. Jaja, skitsamma. Det där med att tänka positiv är inte min starka sida just nu, nej.


Puuuss.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    Vrf känns det alltid när du skriver sånt där, att inte jag finns till?

    2009-11-06 | 20:51:59
  • johanna säger:

    Jonny, det är så du tolkar mig, så det kan jag inte svara på. Jag menar det inte så och det tror jag att du vet innerst inne. Jag älskar dig, bara dig. Därför är det så jobbigt när vi är ifrån varandra, speciellt när det känns som att du inte VILL träffa just mig. Känns som att du bara vill träffa någon, men det inte spelar någon roll vem. Bara vem som helst, och då blir det lättast med mig. Jag kan ärligt inte sätta ord på mina känslor just nu, jag vet inte varför men på något sätt känner jag mig uttnyttjad. Jag är ofta "lätt" (om du fattar vad jag menar), det vet jag. Jag börjar tänka om dig som du gör/gjorde om mig, att du bara söker närhet. Jag försöker intala mig själv att det inte är så, för innerst inne tror jag verkligen att du älskar mig på riktigt. Men det är lätt att tveka... Jag förtjanar inte en gullig kille som dig, det enda jag förtjänar är en kille som behandlar mig som skit så att jag kommer ner på jorden någon gång. För just nu känns det som att jag är några meter över alla, just pga att jag har den enda killen jag vill ha. Då känns det verkligen som att jag kan få vem som helst som jag vill ha. Jag påstår inte att jag är bättre än alla andra, men jag har det bättre än dom flesta, eftersom jag har dig.

    2009-11-06 | 21:27:07
  • Jonny säger:

    jag fröstog inte det där.."just pga att jag har den enda killen jag vill ha. Då känns det verkligen som att jag kan få vem som helst som jag vill ha." vill du ha någon annan eller? :(

    2009-11-06 | 21:32:04
  • Jonny säger:

    vrf skulle jag utnyttja dig? bara för dom flesta idiot gör det så behöver väll inte jag höra till dom? jag älskar dig jätte mkt, och om du menar att du oftast är lätt, att ha sex med om det är de du menar? Jag tycker det är underbart att ha det med dig älskling<3 och jag är inte ute efter närhet bara, så fall hade jag nog inte vart orolig själv om att du skulle vara otrogen mot mig eller att du skulle lämna mig. Jag älskar dig johanna, och när du skriver sånt här så känner man sig typ, maktlös övergiven bort glömd, så du bara vill lämna en, som att åka till nyköping.. som du skrev på facebook att "NÅGON" skulle komma och kidnappa dig.. jag då? vad ska jag göra?:( jag älskar dig johanna iaf<3

    2009-11-06 | 21:44:38
  • johanna säger:

    nej, jag vill absolut inte ha någon annan!



    Som sagt, jag vet inte varför. Jag vet att du inte är som alla andra idioter.. Förlåt, jag är bara jobbig. Jag vill inte lämna dig, behöver bara komma bort ifrån allt jag är van vid. Behöver nya ställen och nya upplevelser, allt i den här hålan är likadant hela tiden och ärligt jag har tröttnat på stället. Och jag vet inte vad jag menade med att "någon" skulle kidnappa mig, vill bara komma bort, spelar nästan ingen roll vart jag åker bara jag slipper arboga och götlunda någon dag eller två. Jag älskar dig med Jonny <3

    2009-11-06 | 21:53:58
  • Jonny säger:

    Men åk någonstans då gör det...

    2009-11-06 | 22:06:05
  • johanna säger:

    Jonny, snälla... ta det inte så allvarligt

    2009-11-06 | 22:38:14
  • Jonny säger:

    men, åk vart du vill, jag är här hemma iaf<3

    2009-11-06 | 23:04:53
  • johanna säger:

    mm.. <3

    2009-11-06 | 23:16:43

Kommentera inlägget här: