perfectlies

- my life, your entertainment

i wanna be normal, i wanna feel safe

Kategori: Allmänt

Hade bestämt mig för att jag skulle gå och lägga mig innan klockan tolv inatt, men jag inser redan nu att det inte kommer hända. Jag vet inte varför men jag tycker inte om att sova, eller jag älskar att sova men jag hatar att vakna. Speciellt ensam, jag har ingenting emot att sova ensam men att vakna ensam hatar jag.

Mitt humör sänks också något otroligt mycket på kvällar och nätter, så då vill jag bara sitta och lyssna på musik och göra allt annat än att sova. Då åker oftast depp-spellistan på och låtarna bränner sig fast i hjärnan och sänker humöret ytterligare. Borde egentligen bara lyssna på glad musik på kvällar och nätter. Men det kommer antagligen aldrig hända, nej.

Jaja. Sluta tänka och sluta skriva låter som en bra idé.


Puuuss.


ibland räcker det inte med tre ord för att få upp mitt humör

Kommentarer

  • Jonny säger:

    på onsdag älskling om du vill, så kan jag nog sova hos dig. eller om du sover hos mig<3 har ju sov morgon då (:

    2009-11-03 | 00:29:35

Kommentera inlägget här: