perfectlies

- my life, your entertainment

i don't know how or why or when, i ended up in this position i'm in

Kategori: Allmänt

Usch, sitter ute i stallet med systers mini dator nu, går faan inte att skriva på den. Skriver minst fyra fel per mening om jag skriver snabbt seriously :o Fryser om fingrarna gör jag också :( Men tar jag på mig vantarna blir det ännu svårare att skriva så, i'll endure. Annars är mitt humör helt åt helvete och jag lackar på allt :D awesome.. Haha! Svullen läpp har jag också. Varför vet jag inte riktigt men så kan det gå. Jag har lovat mig själv att sova inatt också, får se hur det går. Beror på helt enkelt. Klockan är juh typ tio över tio nu och jag är helt galet pigg. Var trött förut, men nu är jag pigg igen. Får se hur länge jag blir tvingad att sitta kvar här ute.. ;) Tills jag får damp på att jag fryser och går in antagligen (y) Jaja. Nu fryser jag för mycket om fingrarna för att skriva.


Puuuss.




Hur kan livet vara så bra och dåligt på samma gång?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: