perfectlies

- my life, your entertainment

give me any reason to believe, 'cause i swear i'm done here

Kategori: Allmänt

Känns bra att jag sitter och tjurar för att jag är trött och hungrig. Och ja, sova är en bra idé när man är trött, men jag är så hungrig att jag kan inte sova. Men ät då? Nej, det går inte för det finns inget här hemma som duger åt lilla mig. Så kan det gå. Skola blev det ingen idag heller. Jag är aldrig i skolan på måndagar? Hm. Tror att älsklingen kommer hit senare iallafall, tror att det kan behövas.. Funderar på att studsa upp ur sängen och bädda rent som jag skulle ha gjort igår. Fast det är trots allt ganska så extremt jobbigt att resa sig upp, ouf, stora problem.. :o Nu åker bby hemifrån iallafall så är väl dags att resa på mig iaf ;* Ska bädda rent nu, sen tänker jag däcka i sängen igen och vänta på älskling <3


Puuuss.



upd. bby kom inte, sug...


upd 2. han kom visst, haha! han cyklade den sjuka jäveln, men fyfan vad jag älskar honom! <3

Kommentarer

  • Jonny säger:

    men älskling kom aldrig...

    2009-11-09 | 12:16:26

Kommentera inlägget här: