perfectlies

- my life, your entertainment

du är den enda för mig, och allt som jag behöver

Kategori: Allmänt

Varför känns det som att du håller på att tröttna på mig?


Det värsta med att vara sjuk, är att man har tid att tänka.













Jag har funderat väldigt mycket på människor det senaste. Människor i allmänhet. Beteenden och varför folk gör som de gör. En sak jag tänkt på är att vi alla gör dumma saker. Jag menar, riktigt dumma saker. Saker vi inte är stolta över. Vi dömer också andra för saker de gör, som vi själva anser vara rent idiotiskt. Men hade inte vi en anledning till det idiotiska vi en gång gjorde? Tänk efter lite.

Jag har dömt många människor, bråkat med folk som behandlat mig illa, och vice versa. Men jag har aldrig behandlat någon illa bara för att göra just det. (Okej rephrase finns undantag mot folk jag verkligen har någonting emot.) Men nu pratar jag om vänskaper. Kärlek. Och de sakerna som sårar enligt mig, verkligen gör sådär ont i själen, är när de jag älskar beter sig illa mot mig. Trampar på mig. Men de har sina anledningar också, antar jag. Hoppas jag.

Ändå har jag en ekande mening i huvudet som bara skaver.
Att alla människor som brukade vara omkring mig, en och en visar sig vara exakt som alla andra.
People always leave.
Jag antar att jag är förvirrande.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    är du mig du menar om jag håller på att tröttna på dig eller? så fall verkligen inte!!! vrf åkte jag då ut till dig bara si så där igår fast jag lovat att vara hemma, jag åkte ut till dig för du sa att du verkligen inte mådde bra, och jag blev orolig och ville vara med dig<3 jag kommer aldrig lämna dig johanna<3 Älskar dig finaste<3

    2009-11-26 | 15:48:57
  • johanna säger:

    vem skulle jag annars mena? klart jag menar dig.



    och jag älskar dig <3 du är finast bby <3

    2009-11-26 | 16:21:53
  • Jonny säger:

    men det är väl klart som fan att jag inte håller på att tröttna på dig älskling! <3

    2009-11-26 | 16:24:48
  • johanna säger:

    bra det <3

    2009-11-26 | 17:00:21
  • Jonny säger:

    jaa<3<3 själv då? inte för jag tror du håller på med de men iaf.. kanske lika bra och fråga så vi kanske kan snacka om det om de är något<3<3<3 älskar dig johanna

    2009-11-26 | 17:16:45
  • johanna säger:

    Jag kommer aldrig tröttna på dig älskling <3 jag älskar dig mest Jonny <3<3

    2009-11-26 | 20:25:54
  • Jonny säger:

    kommer aldrig tröttna på dig häller bby<3<3

    2009-11-26 | 22:18:09

Kommentera inlägget här: