perfectlies

- my life, your entertainment

and i'll take everything, in this life

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte bry mig om min såkallade framtid längre.
Jag är för lat och orkar inte kämpa för att komma vidare i livet.
Jag orkar inte bry mig om jag ligger efter i skolan,
eller att jag sitter uppe hela nätterna och knappt äter längre.
Allt är bara skitsamma.
Jag vill inte sova för jag tycker det är så jobbigt att vakna dagen därpå?
Wtf liksom, vad är fel med mig. Jag kommer inte komma någonstans i livet,
och jag orkar inte bry mig om det heller.
Jag ser på hur mitt liv sakta går mer och mer åt helvete.

Nu ska jag börja på min redovisning som ska vara klar nästa onsdag. Snart..


20 Sanningar om mig. (Ja, jag gör vad som helst för att slippa jobba med min redovisning.)
  1. Jag har en extrem passion för foton.
  2. Jag får ont i magen av allt med kolsyra i, men dricker det ändå.
  3. Till skillnad från andra som brukar vilja ligga inne och göra ingenting när de är sjuka så tycker jag det skönaste då är att vara ute och gå.
  4. Jag avskyr verkligen när folk smaskar. Det är det absolut värsta jag vet. Det kan komma till en nivå att jag måste springa ut ifrån rummet eller bara skriker rakt ut. Eller så bara stirrar jag äcklad och börjar skaka. Det driver mig verkligen till vansinne.
  5. Jag AVSKYR konfrontationer. Att bråka med folk i allmänhet skrämmer mig verkligen. Det kan också leda till att jag lätt låter folk behandla mig som dom vill. Säger ofta inte ifrån.
  6. Något annat jag avskyr är när man ser mina former. Visst, jag har tighta linnen hela tiden, men jag har i princip alltid en stor tjocktröja för att man inte ska se varken mina höfter eller magen.
  7. Jag klarar mig inte utan musik. Har musiken på här hemma hela tiden. Även om jag inte alltid lyssnar så har jag den alltid på och spelar i bakgrunden. Ofta till och med när jag kollar på något på tv.
  8. Jag är riktigt jävla rädd för framtiden. Jag vet vad jag vill göra, jag vet bara inte hur jag ska ta mig dit.
  9. Jag är extremt paranoid. Tror alltid att det värsta ska hända.
  10. Jag har sedan så länge jag kan minnas varit svinrädd för att misslyckas med något jag påbörjar, riktigt töntigt.
  11. Jag har varit riktigt rädd för döden. När jag var kanske tio-elva så brukade jag ligga i sängen och tänka mig att en dag, en sekund kommer allt bara svartna och jag inte kan göra om något. Ändra på någonting. Då är allt över. Jag kunde ligga så i timmar tills jag blev så uppjagad och rädd att jag började gråta och sprang ut till mamma och pappa.
  12. När jag var yngre ville jag
  13. När jag var så liten att jag gick på dagis (hur gammal är man då?), såg jag hur en äldre tjej som jag "såg upp till" vickade på rumpan när hon gick, därav började jag också göra det, och gjorde det en extremt lång tid.
  14. Jag är jätterädd för att vara ensam. Att alla en dag bara ska lämna mig och jag kommer stå ensam utan någon att vända mig till.
  15. Jag är desperat efter ett jobb nästa sommar och funderar nästan på att ansöka på McDonalds.
  16. Jag har fobi för att prestera dåligt på t.ex. sommarjobb, därav har jag aldrig sommarjobb någon annanstans än hos pappa.
  17. Jag har e-x-t-r-e-m-t svårt för att bli kär. Jag blir lätt förtjust, till och med förälskad, men kär är en helt annan femma. Dock när jag väl är kär har jag otroligt svårt för att släppa taget.
  18. Jag är lite av en write-aholic. Jag skriver hela tiden i princip. Anteckningar på mobile, korta rader nerklottradde på ett papper, bloggen, dokument på datorn. Mitt liv fylls av skrivande.
  19. Jag är väldigt dålig på att komma igång med saker. På fredag har jag ett prov, jag kan nästan ingenting och jag har ändå inte börjat plugga. Redovisning på 15 min som jag ska redovisa nästa onsdag, och jag vet fortfarande inte vad jag ska snacka om. Operation overlord, pearl harbor, vad som helst. Allt jag vet är att jag vill att det på något sätt ska höra ihop med andra världskriget.
  20. Jag är för cool för att fylla i nr 20.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    bir fan deprimerad av det du skriver älskling<3



    kämpa på med allt<3 kommer aldrig lämna dig bby<3

    2009-11-04 | 23:11:14
  • johanna säger:

    jag älskar dig jonny <3

    2009-11-04 | 23:59:30

Kommentera inlägget här: