perfectlies

- my life, your entertainment

how did we get here? i used to know you so well

Kategori: Allmänt

Inte helt okej, det är fan inte okej någonstans.

Skolan svämmar över mig och jag orkar inte bry mig. Har ett ogjort matteprov, ogjort biologiprov, hemprov, säkert något annat prov också som jag har missat/ska ha snart. Jag vet inte ens. Matteprovet gör jag antagligen nästa mattelektion, biologiprovet gör jag kanske på torsdag? Hemprovet ska vara inlämnat på fredag (tror jag? eller har jag helt fel?), och jag har inte börjat. Mitt rum måste vara helt klart inom 14 dagar. Jag ska hinna handla julklappar till allt och alla. Jag måste ha tid att vara med Jonny. Jag måste ha tid att leva helt enkelt.

Men ja, mitt liv kommer att bestå av plugg och fixa med rummet närmaste tiden iallafall. Så räkna inte med att jag kommer vara mycket social. Men jaja. Ska väl börja med allt plugg nu iallafall. Pusshej.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    du behöver inte vara med mig om du tycker det blir jobbigt. men säg till om du behöver hjälp med något älskling<3

    2009-11-30 | 22:45:58
  • johanna säger:

    uhm? jag vill vara med dig? <3

    2009-12-01 | 00:19:15

Kommentera inlägget här: