perfectlies

- my life, your entertainment

don't stop, make it pop

Kategori: Allmänt

Åh, mitt humör är extremt bra just nu tbh! (: Jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte har världens bästa pojkvän, för det har jag verkligen.

Det spelar ingen roll hur gråa mina dagar är, eller att mitt humör ibland kan vara djupt nere på havsbotten, du lyckas ändå sprida ett ljus och ge mig ett leende på läpparna.
Även fast din närvaro är så långt borta, så är den samtidigt så nära. Vilket skrämmer mig, men på ett behagligt sätt.
Du är en speciell person Jonny, det är du.
Du har en personlighet som inte någon annan har och det är det jag älskar med dig, du är inte som alla andra.
Känslan när jag hör din röst och ditt skratt är helt makalöst, det går helt enkelt inte att beskriva min glädje och den värme som strömmar runt inombords.
Jag saknar dig.
Du har ett utseende som utstrålar skönhet, likaså din insida.
Vacker.
En kämpe.

Jag älskar dig <3



Kommentarer

  • Jonny säger:

    GAHH!! du dödar mig:P älskar dig så jävla mkt!!!!!!!



    Fin bild btw :P duktig mamma du har^^ du ser väldigt glad<3<3 härligt de (: det är så jävla skönt att se dig le bby<3<3 du är så jävla vacker även när du inte ler, men när du gör det så är det nästan som jag måste sno det ifrån dig:P och brukar dölja det då med en liten puss (: hehe, älskar dig bby<3<3 :*

    2009-11-13 | 01:19:12
  • johanna säger:

    nejdå jag dödar dig inte, bara lite ;) haha, ååh :*

    ihih, jag älskar dig jonny <3<3

    2009-11-13 | 01:22:44

Kommentera inlägget här: