perfectlies

- my life, your entertainment

close my eyes, let the whole thing pass me by

Kategori: Allmänt

Godmorgon. Jag är uppe iaf. Kan juh tillägga att jag inte alls gick och la mig direkt efter att jag publicerade senaste inlägget inatt. Jag var uppe och snackade med Jonny tills klockan fyra. Sen vaknade jag igen två timmar senare, alltså klockan sex. Och ja, jag skulle ljuga om jag påstod att jag hade sovit i två hela timmar. Tog kanske en halvtimme innan jag somnade, så 1,5 timmes sömn ungefär, underbart.. Nu ska jag klä på mig och gå och äta frukost, har galet ont i huvudet så vi får se hur det här går. Jag kommer nog inte vara rolig i skolan idag om man säger så, hahah! Usch, jag vill inte.. Har prov första lektionen, jag har inte pluggat, jag har inte sovit och jag har ont i huvudet. Lycka till Johanna!


Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: