perfectlies

- my life, your entertainment

can't take your eyes of me, i'm all that you can see

Kategori: Allmänt

Kom inte iväg till skolan, vaknade seriöst inte förrän klockan två idag. Eller jo, vaknade gjorde jag många gånger, men låg kvar i sängen och somnade bara om igen hela tiden. Kanske lika bra att jag stannade hemma, för mitt humör är inte på topp. Brukar visserligen hjälpa att vara i skolan och träffa alla kompisar men ja, nu blev det inte så helt enkelt. Lär spendera resten av dagen med att plugga till provet jag har imorgon. Mest bara för att ha något att fokusera på så att jag inte börjar tänka på en massa negativ skit. Men jaja, skitsamma.



Och just det, jag har inte gratis sms längre, därför smsar jag inte till någon om jag inte är 100% säker på att den kommer svara. Så, vill ni något så får ni börja smsa med mig, för jag börjar inte smsa till någon. Laddar antagligen på mobilen ikväll eller imorgon men just nu, sparar jag dom pengar jag har och smsar bara om det är något extremt viktigt. Alltså kommer jag inte svara på t.ex. "vad gör du? :) <3" om du inte är en extremt viktig människa.



Drar nu, puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: