perfectlies

- my life, your entertainment

and when i said that i love you, i meant that i'll love you forever

Kategori: Allmänt

Blev att åka hem från skolan förut idag då, var med på fyra lektioner sen orkade jag verkligen inte mer. Jag mådde, eller ja, mår helvete. Blev i princip tvingad att åka hem av en lärare för att jag verkligen inte såg ut att må bra. Och ja, det stämde juh. Så jag ringde efter skjuts direkt efter fysiken, sen åkte jag hem, la mig i sängen och däckade totalt. Illamående, ont i magen, ont i huvudet, yr, ont i halsen, ont i kroppen, fryser näst intill konstant, skakar nästan hela tiden, helt svag i kroppen, kunde knappt lyfta ett mjölkpaket utan att börja skaka och nästan tappa det. Så ja, jag mår riktigt dåligt just nu. Iaf, jag döckade totalt som sagt. Vaknade några timmar senare av att älskling kom och pussade mig. Blev inte lite chockad eftersom jag inte hade någon aning om att han skulle komma. Han la sig ner bredvid mig så att jag kunde ligga på hans bröst och hålla om honom, så jag däckade direkt, igen. Vaknade av och till några gånger men somnade bara om igen. Sen vid sju vaknade vi båda och well, jag tvingade mig själv att hålla mig vaken så att jag kan sova inatt också, blir nog inga problem med det för jag är redan trött igen.

Sen åkte Jonny hem för ett tag sen och ärligt, jag saknar honom redan. Trots alla våra småtjaffs och småbråk så älskar jag honom mer än allting annat, och jag skulle aldrig ens fundera på att byta ut honom mot någon. Skitsamma om någon supermodell skulle vilja ha mig, för Jonny är alltid finast i mina ögon, och kommer alltid vara.

Nej, nu dunkar mitt huvud alldelles för mycket för att fortsätta skriva. Jag stannar iallafall hemma imorgon också, missar visserligen ett prov då men jaja, sånt är livet. Nu ska jag bara vila och se till att bli frisk.


Puss på er.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    Älskar dig<3 du sa till mig att du gillar överraskningar<3 Du får krya på dig bby<3 saknar dig med :/

    2009-11-25 | 23:58:47

Kommentera inlägget här: