perfectlies

- my life, your entertainment

all she needs is your touch, is that asking too much?

Kategori: Allmänt

Två månader med underbaraste idag. (och nej jag har inte ramlat och slagit huvudet i en sten, klockan är efter tolv så det är den 12e nu).
Och det känns helt sjukt, har gått så snabbt :o :) Men jag älskar dig mer och mer för varje sekund, även när vi tjaffsar om något helt onödigt. Jaja, jag älskar dig otroligt mycket Jonny <3 Du är fantastisk, underbar, finast, sötast, snyggast, omtänksam, bäst, världens bästa pojkvän, och världens bästa vän. Världens bästa människa. Du är det viktigaste jag har.












Annars har den här dagen varit skapligt mycket åt helvete ärligt talat. (nu menar jag onsdag 11/11). Gjorde/sa/skrev om en jävligt dum grej på natten, som var rent ut sagt fel och riktigt onödigt. Jonny och jag började bråka och det slutade med att jag låg och grät i hans armar.. Men vi löste det hyfsat iallafall. Sen drog vi upp samma sak ett antal gånger idag också.. Jag känner mig så jävla fail. Och just nu saknar jag ihjäl mig efter att få somna med hans armar runt mig.. Kalla mig fånig men jag känner mig inte trygg utan honom just nu. Jag litar inte på mig själv. Jaja, orka.


Puuuss.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    2 bästa månaderna i mitt liv iaf skulle jag vilja säga älskling<3 och jag menar verkligen det, fast med lite motvind mellan varven......



    Förlåt, för i går natt. men jAG tycker verkligen inte om det där:/ förlåt.. jag tänkte säkert skit konstig, men du kanske kan fråga någon annan vad dom tycker, jag tycker säkert helt fel.. Men jag älskar dig jätte mkt Finaste Johanna!<3

    2009-11-12 | 02:58:42

Kommentera inlägget här: