perfectlies

- my life, your entertainment

Na Na Nah!

Kategori: Allmänt

Insåg en sak för några dagar sen, jag kommer inte ihåg när jag senast var på såhär bra humör som jag har varit nu senaste veckorna. Jag har haft några dåliga dagar men inte alls i samma utsträckning som förr. Kommer på mig själv med att sitta och le eller studsa med i musiken på ett sätt jag inte gjort på så himla länge. Jag älskar denna känsla av frihet, ingenting kan fucka det jag känner just nu. Det spelar ingen roll att jag har ett jobb som inte är mitt drömjobb, det spelar ingen roll att jag måste gå upp hur tidigt som helst för att jobba eller att jag måste jobba sena kvällar ibland. För jag vet att oavsett vilka tider jag jobbar så har mina vänner alltid tid för mig när jag slutat.
 
Jag umgås med världens underbaraste vänner så mycket jag bara kan och jävlar vad ni gör mig glada! Är det några som alltid kan få mig att le och skratta så är det ni, spelar ingen roll hur dåligt humör jag är på, det försvinner sekunden jag träffar er! 
 
Shit. Jag har haft en så himla bra helg, helt sjukt. Fredagen spenderades först på förfest hos en fin vän sen bar det vidare till Vinbäcken, träffade massa folk där och jag var så jävla glad! Vid stängning bar det av hem till mig där det väntades musik och mys. Sjukt underbar dag/kväll/natt, couldn't ask for anything else. 
 
Jag är så glad att jag har er alla, love you guys! ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: